woensdag 23 februari 2011

In memoriam Ria Oldersma-Brieffies (23 februari 1957 - † 20 juli 2009)


23 februari was voor mij persoonlijk eigenlijk altijd al een speciale datum, maar sinds 20 juli 2009 is die datum eigenlijk nog extra speciaal geworden.
Op laatst genoemde datum overleed namelijk Ria Oldersma-Brieffies op slechts 52 jarige leeftijd aan de gevolgen van kanker. 23 februari was haar verjaardag en vandaag zou Ria 54 jaar geworden zijn.

Toen ik een tiener was hing mijn kamer vol met posters van de Dolly Dots. Bij het Dolly Dots reünie concert in Ahoy Rotterdam (2007) zag ik Ria voor het laatst in levende lijve. Aan het einde van het concert tilde Ria's zoon Maikel zijn moeder nog zo trots omhoog. Dat moment ontroerde me (maar ook vele anderen om me heen in de zaal) en nu Ria overleden is, is dat moment een dierbare herinnering geworden.

Ria stond altijd zo positief in het leven, ze lachte altijd overal en naar iedereen.
Zo blijft Ria in mijn gedachten. Ik kende Ria niet persoonlijk, maar toch zal ze altijd een speciale plek in mijn hart blijven houden.

Rust zacht lieve Ria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

After The Silence

After The Silence
After The Silence Official Website

After The Silence

After The Silence
After The Silence heeft eindelijk toetsenist! Schrijf je in voor de ATS nieuwsbrief via newsletter@afterthesilence.nl.

After The Silence MySpace

After The Silence YouTube

After The Silence Hyves

Muziek is een mantra voor de ziel

Muziek is een mantra voor de ziel
"Muziek is een mantra voor de ziel. Het is therapeutisch. Net als eten is het iets dat ons lichaam nodig heeft." (Michael Jackson)

Bergkaarten