zondag 16 mei 2010

R.I.P. Ronnie James Dio (10 juli 1942 - † 16 mei 2010), Love is all!

Op 26 november vorig jaar schreef ik een blogbericht over het feit dat bekend was gemaakt dat zanger Ronnie James Dio ernstig ziek was. Diagnose: maagkanker.

Iedereen hoopte dat Dio er weer bovenop zou komen. Het mocht niet zo zijn....
Vandaag, zondag 16 mei 2010, bezweek 1 van wereld's beste zangers aan zijn ziekte en mocht slechts 67 jaar worden.

Ronnie James Dio werd ooit bekend met de band Black Sabbath. Tevens zong hij bij o.a. Rainbow, Heaven & Hell etc. Ook zong hij de grote Roger Glover hit "Love is all".

Dit is een zeer trieste dag!

Toen ik klein was, ik zal een jaar of 3 geweest zijn, was de videoclip "Love is all" van Roger Glover mijn favoriet. De gitaarspelende en zingende kikker vond ik helemaal geweldig. Nog steeds is dit 1 van mijn meest favoriete nummers.
Vandaag nemen we afscheid van de zanger van dit nummer: Ronnie James Dio. RIP!

1 opmerking:

  1. Hallo ik ben uit Brazilië
    Quiz bezoek vandaag
    Nederlandse blogs
    Ik ben op reis naar Amsterdam in 7 dagen
    hou van je blog


    positieve vibes!

    BeantwoordenVerwijderen

After The Silence

After The Silence
After The Silence Official Website

After The Silence

After The Silence
After The Silence heeft eindelijk toetsenist! Schrijf je in voor de ATS nieuwsbrief via newsletter@afterthesilence.nl.

After The Silence MySpace

After The Silence YouTube

After The Silence Hyves

Muziek is een mantra voor de ziel

Muziek is een mantra voor de ziel
"Muziek is een mantra voor de ziel. Het is therapeutisch. Net als eten is het iets dat ons lichaam nodig heeft." (Michael Jackson)

Bergkaarten