vrijdag 9 oktober 2009

Happy 69th birthday John Lennon!

Vandaag, zou ex-Beatle John Lennon, 1 van de meest belangrijke muzikanten en muziekschrijvers aller tijden (geboren op 9 oktober 1940 en vermoord op 8 december 1980), als hij nog geleefd zou hebben, zijn 69e verjaardag hebben gevierd!

Ik heb altijd een "zwak" gehad voor John Lennon. Ik heb diverse Beatles cd's en LP's in mijn verzameling. Vroeger "moest" je kiezen voor McCartney of Lennon. Nu is Paul McCartney natuurlijk ook een uitstekende muzikant, maar toch heb ik altijd nèt iets meer met John Lennon gehad op 1 of andere manier.

Vroeger had ik een grote poster van John Lennon op mijn slaapkamer hangen (Joost mag weten waar die ooit gebleven is). Toen ik zwanger was, heb ik destijds allerlei artikelen aangeschaft uit de "John Lennon baby-collectie" (Jazeker, die bestaat echt! Is eigenlijk vrijwel alleen in Amerika en Engeland te verkrijgen). Mijn dochter loopt nu zelfs nog steeds rond met het dekentje uit die collectie. Een ander kind heeft een knuffel, mijn dochter heeft haar dekentje..... (pak hem dan ook niet af, want dan heb je een groot probleem! Ha ha...echt waar!)

Imagine is nog steeds zijn mooiste liedje, vind ik.

Happy birthday John Lennon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

After The Silence

After The Silence
After The Silence Official Website

After The Silence

After The Silence
After The Silence heeft eindelijk toetsenist! Schrijf je in voor de ATS nieuwsbrief via newsletter@afterthesilence.nl.

After The Silence MySpace

After The Silence YouTube

After The Silence Hyves

Muziek is een mantra voor de ziel

Muziek is een mantra voor de ziel
"Muziek is een mantra voor de ziel. Het is therapeutisch. Net als eten is het iets dat ons lichaam nodig heeft." (Michael Jackson)

Bergkaarten